Av. Ramón y Cajal, 19, Tarragona
+34 977 21 35 48
info@lafisioterapia.cat

“Al soci no se li pot enganyar” experiències personals com a persona que rep un servei

“Al soci no se li pot enganyar” experiències personals com a persona que rep un servei

Fa uns dies em vaig quedar mig enganxat de l’esquena, i no sabia on anar. Una amiga em va recomanar la consulta López Archs. Ara la porten els fills i filles, abans la dirigia El Sr. Cinto López, que havia estat fisioterapeuta del Nàstic durant 6 anys. La recomanació sobre un tema que té a veure amb la salut sempre és delicat. T’hi jugues alguna cosa més que fer una descoberta d’un lloc on poder anar a sopar. Vaig arribar i em van fer passar a la sala d’espera. Portaven una mica de retard i em vaig haver d’esperar una estona, acompanyat d’un Sr. que esperava a la seva Sra. Vàrem passar una bona estona conversant sobre el temps: a fora hi plovia molt.

Al cap d’una estona em van fer passar, era una de les filles del Sr. López: “Et toca, passa si t’atreveixes”. Ràpidament em vaig començar a “sentir com a casa”. Em va fer una sèrie de preguntes per saber què tenia, i em va fer una primera insepcció. Encara no sé ben bé perquè però em vaig marejar una mica i em vaig haver d’estirar una estona. Per tal que m’anés recuperant em va oferir unes pastes. I mica en mica van anar fent el fet i em vaig anar recuperant. Les pastes i la conversa, distreta i interessant. Un cop recuperat vaig passar al “potro”. Abans de començar, em va oferir de posar la música que preferís. La pensava trobar per internet. Li vaig demanar algo de Paco de Lucía, m’agrada la guitarra, i és el primer que em va venir al cap perquè el dia abans havia estat intentant tocar-ne una cançó. Però no ho va trobar, i finalment vàrem escoltar alguna cosa més a prop dels seus gustos que dels meus, però de fet, la música no la vaig sentir, en tota l’estona no vàrem parar de xerrar. No era un massatge de relax el que m’esperava, ja ho sabia, i ja n’havia rebut fa alguns anys quan jugava a futbol. Però va passar ràpid.

Vaig tenir una grata sorpresa: un servei professional, un bon preu i un tracte exquisit. Vàrem quedar que si a primers de la setmana que ve no em feia mal, no calia que hi tornés, i pel que vaig veient segurament serà així, per tant de moment no hi hauré de tornar; però si mai em passa res més, ja sé on he de trucar. Tenen un nou client fidelitzat.

Leave a Reply